Friday, February 05, 2010

Program Bersama Seketeriat Wanita P.R Negeri Perak











Assalamualaikum...
Kepada pengunjung setia di blog saya. Selamat bertemu kembali, semoga didalam keadaan sihat walafiat serta peliharaan Allah S.W.T.
Berempena dgn 1 tahun rampasan kuasa P.R di negeri perak saya bersama-sama dgn Seketeriat Wanita terdiri dari Pas Dap dan Pkr, turun ke padang utk mendekati rakyat dgn membuat lawatan ke hospital, rumah org-org tua serta mengadakan ceramah trdiri dari pimpinan PR. dan kami juga turut pergi ke pasar awam & byk lagi acara-acara yg diadakan utk mendekati rakyat di Perak.

Pada hari saya membuat lawatan ke Hospital Ipoh, bersama dgn YB.dari mengelembu (Lim Pek Har) DAP, Ketua Wanita Keadilan Perak Puan Fathamawathy dan Ketua Muslimat Pas Ustz. Bariah, saya dibawa ke wad 8A & 8B, setibanya disitu kami disambut oleh Sister Mrs. Gan & Sister Manjeet.
Pada sebelah petang pula saya pergi melawat rumah org2 tua sejahtera di Jelapang yg terdiri dari wanita & lelaki yg tidak mempunyai keluarga dan tinggal berseorangan. Pengurus penjaga di rumah tersebut adalah En. Pang. Sepanjang lawatan kami disajikan dgn persembahan nyanyian oleh penghuni2 rmh tersebut. Disini kami menyampaikan sumbangan berbentuk wang dan brg2 makanan..

No comments: