Friday, January 02, 2009

Suami Terima Anugerah Kehormat IEM


Pada 27 Disember yang lalu bertempat di Hotel Heritage satu majlis Makan Tengahari telah dianjurkan oleh Institusi Jurutera Malaysia (The Institution Of Engineers Malaysia) IEM. Pada yang sama bermula dari awal pagi mereka telah mengadakan Mesyuarat Tahunan untuk sesi 2008.

Sebelum majlis makan bermula, satu majlis telah diadakan untuk mengumumkan pemberian IEM Honorary Fellow kepada suami. Pemberian anugerah tersebut dari IEM amat bermakna dan suami amat terharu serta berterima kasih.

Sejak tahun 1981, 24 orang telah menerima anugerah tersebut dan suami adalah penerima yang ke-25 bagi tahun 2008. Antara yang pernah menerima anugerah tersebut ialah Allahyarham Tan Sri Dr. Haji Yusoff Ibrahim (Pertama-1981), Late Dr. J.G Daniel, Tun Mahathir (1984), Sultan Azlan (1989), Tun Daim (1998), Pak Lah (2001) dan lain-lain.

3 comments:

UDE KENANG said...

Tahniah untuk Datin Seri kerana dapat berganding bersama-sama suami yang tercinta. Dia memang "deserve" anugerah tersebut. Mungkin lebih dari itu. Cuma berhati-hatilah supaya tidak lalai dengan "gratuation" and "recognition" Keep your heard in the cloud but your feet still on the ground. See me at "wearetheworld2009.blogspot.and ardimar.blogspot

Jacques.ah said...

Assalamualaikum DS Fatimah,

Perhaps it's not too late to wish you and family a Happy New year 2009. Geneva was cold !.

I sincerely hope that this year will bring joy and happiness to you and your family, good health and success.

Congratulations to our MB DS Nizar for the EIM award. As always, we from Perak are very proud indeed to have a Chief Minister who is an all rounder, highly educated,has strong religious background and most importantly he who always put the interest of the rakyat first and foremost.

Take care.

Ust Halim Nasir said...

Salam. Tahniah buat DS Ir Nizar. Semoga menambah motivasi bekerja untuk ALLAH dan ugama tercinta ini.