Thursday, July 10, 2008

Gambar-gambar program di Daerah Batang Padang

Mengiringi suami dalam siri lawatan ke Daerah Batang Padang pada hari Khamis 17 April 2008 seterusnya saya menghadiri beberapa program yang telah diatur oleh PUSPANITA Daerah Padang Batang. Berikut adalah gambar-gambar sepanjang perjalanan program.

Sewaktu tiba di Pejabat Majlis Daerah Batang Padang

Saya berada di Rumah PUSPANITA Daerah Batang Padang. Di kanan saya Datin Faridah dan disebelah kiri Datin Maimun

Memberi ucapan seterusnya merasmikan Rumah PUSPANITA Daerah Batang Padang pada 17 April 2008

Menandatangani Plak Perasmian Rumah PUSPANITA

Menyanyikan lagu PUSPANITA selepas Majlis Perasmian

Menerima cenderamata dari PUSPANITA Batang Padang

Bergambar kenangan bersama Pimpinan PUSPANITA Daerah Batang Padang

Menikmati jamuan ringan sesudah majlis

Meneruskan program ke rumah anak yatim Darul Aitam yang terletak di Temoh Stesyen

Bangunan rumah anak yatim Darul Aitam

Semua anak-anak yatim Darul Aitam bersama tenaga pengajar

Memberi ucapan dan nasihat kepada semua yang hadir

Menyampaikan sedikit tanda ingatan kepada semua anak-anak yatim

4 comments:

Abang Long said...

Salam hormat wahai Datin Seri.


Daerah Padang Batang. Maaf, dalam negeri Perak kah ?

silversarina said...

Salam ceria buat Datin Seri,

Alhamdulillah , gembira saya lihat DS dapat bersama-sama rakyat jelata dan ketahuilah kehadiran DS ke mana saja amat dihargai , itulah harapan rakyat di bawah pimpinan YAB MB Perak.

cikliah said...

Salam Datin Seri,

Suka betul saya tengok gambar sikecil yang turut bersama-sama Datin Seri ke majlis tersebut.
:D

DATIN SERI HAJJAH FATIMAH BINTI TAAT said...

abang long,
Ya. Daerah Batang Padang bersebelahan daerah Hilir Perak di selatan negeri Perak.

silversarina,
Terima kasih. Itulah hajat saya untuk sama-sama membantu rakyat negeri Perak semampu yang mungkin

cikliah,
memang susah nak berenggang si kecik tu dengan saya. Alhamdulillah, dia tak menggangu dan buat hal di tempat-tempat program yang saya hadiri. Cuma, perlu 'dirasuah' untuk ditinggalkan bersama kakak dan abang sekiranya saya menghadiri program-program protokol.