Tuesday, December 02, 2008

Bercuti


Semalam dan hari ini suami mengambil cuti selama 2 hari dan kami sekeluarga mengambil peluang pulang ke kampung dan berehat di Taman Rekreasi Air Panas (TRAP) Sungai Klah di Sungkai. Program di Sungkai telah diatur oleh kakak suami yang menetap di K.L. Beliau pulang ke kampung dan berpakat dengan beberapa ahli keluarga yang lain untuk berkelah di Sungai Klah.


Kami bermalam di Kampung Air Itam Labu dan pagi tadi saya dan suami menziarahi bonda di Tapah. Kami sempat singgah di rumah sewa di Batu 3 Temoh mengemas apa yang patut sebelum pulang ke Ipoh selepas waktu zohor.

5 comments:

Jacques.ah said...

Assalamualaikum DS Fatimah,

Semuga Datin Seri dan Datuk Seri menjadi contoh kepada pemimpin lain.

Bercuti hanya di lokasi tempatan, tidak saperti pemimpin lain yang bercuti di Brisbane, Los Angeles, London, Paris dsbnya.

Cuti cuti diMalaysia baik untok ekonomi tempatan kerana wang yang dibelanjakan berkisar didalam negara bukan diluar negara.

Semuga Datin Seri dan Datuk Seri berada didalam peliharaan Allah sepanjang masa.

Harap semuanya sihat disana.

perjalananhidupku_pijun said...

selamat berehat datuk dan datin seri....
saya sentiasa menunggu berita2 terbaru dari datin seri....

salam dari seoul

Azian hasan said...

Salam,
Waaah seronoknya dapat bercuti. Pasti amat mengembirakan dapat pulak bersantai bersama keluarga yang lain.

Yan

permai said...

selamat bercuti. nanti update blog. saya melayarinya hampir setiap hari. tahniah dato. dalam kesibukan masih ada masa berkualiti untuk keluarga.

Abang Long said...

Salam hormat buat Datin Seri.

Sesekali bercuti ke luar negara juga tidak salah. Malah akan menambahkan lagi keimanan kita, melihat keindahan dan keagungan ciptaan alam Allah.