Sunday, December 14, 2008

Sabtu, 15 Zulhijah 1429H/ 13 Disember 2008

Program sepanjang hari Sabtu 13 Disember 2008 padat dari awal pagi hingga ke malam. Dari awal pagi saya mengiringi suami empat lokasi program di Kampar, Tapah dan Ipoh.

Program pertama ialah di Kampar iaitu Ceramah Aidiladha yang telah disampaikan oleh suami dan Al-Fadhil Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man. Program bermula pada jam 10.00 pagi bertempat di Dewan Majlis Daerah Kampar. Kehadiran penduduk setempat ke majlis ceramah amat membanggakan. Selesai ceramah Aidiladha saya dan suami terus ke rumah ibu mertua di Kampung Air Itam Labu untuk berehat seketika sebelum menghadiri program Perasmian Kejohanan Endorance Motocross Challange 2008 yang telah berlangsung di Taman Tasik Temoh, Tapah.

Dari Tapah saya dan suami terus ke Stadium Perak di Ipoh menyaksikan perlawanan persahabatan antara pasukan Perak bertemu pasukan Kuala Muda NAZA sebagai salah satu persediaan sebelum Liga Super 2009 dimulakan tahun hadapan. Perlawanan berkesudahan seri 1-1. Selepas perlawanan selesai saya dan suami mengambil kesempatan bertemu jurulatih dan para pemain untuk bertanya khabar dan memberi rangsangan.

Tiba di kediaman dari stadium lewat petang saya dan suami mengambil peluang masa yang ada untuk berehat dan mengemas beg pakaian untuk 2-3 hari berada di Pulau Pinang dan Kedah.

Sebelah malamnya, kami ke Dewan Banquet SUK menghadiri Majlis Perkahwinan anak kepada Pegawai Daerah Kuala Kangsar, Dato' Razali. Majlis tersebut turut dihadiri oleh Paduka Seri Sultan Perak dan Raja Permaisuri Perak, Raja Muda dan Raja Puan Besar serta Raja Dihilir dan Raja Puan Muda.

Selesai majlis di Dewan Banquet saya dan suami bersama pembantu peribadi terus bertolak ke PUlau Pinang.

Bersama muslimat yang hadir di majlis Ceramah Aidiladha
bertempat di Dewan Majlis Daerah Kampar


Suami menyampaikan ceramah Aidiladha bersama
Al-Fadhil Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man

Suami bersama En. Damiri- Pegawai Daerah Batang Padang serta
beberapa orang Exco dan tetamu lain di Endorance Motocross

Bersalam bersama peserta Endorance Motocross

Endorance Motocross di Taman Tasik Temoh, Tapah

Majlis Perasmian Endorance Motocross

Menonton perlawanan persahabatan antara Perak & Kuala Muda NAZA
di Stadium Ipoh

Bersama pemain-pemain pasukan Perak selepas perlawanan

Bersama tetamu kehormat di Majlis Perkahwinan
anak Dato' Razali- Pegawai Daerah Kuala Kangsar di Dewan Banquet SUK


Dua mempelai diraikan