Sunday, October 19, 2008

Program di Chemor, Klebang & Manjoi

Menyampaikan ucapan di Rumah Anak Yatim &
Warga Miskin Budi Mulia Nurul Huda
di Kampung Tersusun Tanah Hitam, Chemor


Program hujung minggu saya pada hari ini bermula dengan menghadiri Majlis Ramah Mesra Aidilfitri Bersama Anak-Anak Yatim di Rumah Anak-Anak Yatim & Warga Miskin Budi Mulia Nurul Huda Di Kampung Tersusun Tanah Hitam, Chemor. Majlis berjalan dengan baik. Persembahan nasyid diadakan dan saya turut menyampaikan ucapan dalam majlis yang cukup bermakna itu. Saya turut di bawa melihat keadaan bilik tidur anak-anak yatim dan kawasan Rumah Budi Mulia. Terima kasih pihak Rumah Budi Mulia di atas jemputan.

Selesai program di Rumah Budi Mulia, saya terus ke Klebang menghadiri jamuan Aidilfitri yang diadakan di Pusat Tarbiah PAS Cawangan Taman Klebang Jaya. Saya bertemu dengan suami di majlis tersebut yang sebelum itu beliau menghadiri Jamuan Hari Raya bersama Rakyat yang diadakan di Taman Permainan, Taman Tasek. Selesai jamuan di Klebang saya dan suami terus ke Manjoi menghadiri Majlis Perkahwinan saudara sebelah suami di Kampung Dato' Ahmad Said Tambahan. Pengantin merupakan anak saudara kepada Jalil Mohd Dom bekas pengulas Sukan TV3. Dari Manjoi saya terus pulang ke kediaman dan berehat seketika sebelum memulakan program di sebelah petang hingga ke malam.

Bersama Anak-Anak Yatim di Rumah Budi Mulia

Jamuan Aidilfitri di Klebang

No comments: